Osm a půl miliardy korun. To je bilance českého vývozu prostřednictvím Lidlu v roce 2019. Meziročně jde přitom o téměř třetinový nárůst

Praha 19. února 2020 (PROTEXT) – České výrobky jsou v zahraničí čím dál populárnější. S Lidlem v roce 2019 vyvezlo své potraviny a drogistické zboží 168 výrobců do 25 zemí Evropy a USA za 8,5 miliardy korun. To je meziroční nárůst o téměř 33 %.
S českými výrobky…

Praha 19. února 2020 (PROTEXT) - České výrobky jsou v zahraničí čím dál populárnější. S Lidlem v roce 2019 vyvezlo své potraviny a drogistické zboží 168 výrobců do 25 zemí Evropy a USA za 8,5 miliardy korun. To je meziroční nárůst o téměř 33 %. S českými výrobky...

Celou zprávu naleznete na (http://www.protext.cz) zde.