Celou zprávu naleznete na (http://www.ctk.cz/novinky/) zde.
Novým ředitelem pro strategii a rozvoj v ČTK bude Jaroslav Kábele
Praha – Novým ředitelem pro strategii a rozvoj ČTK se od října stane Jaroslav Kábele. Mezi jeho úkoly bude patřit vedení rozvoje nových služeb a produktů největší české tiskové agentury, vyhledávání nových příležitostí nejen na mediálním trhu a řízení inovací.
“Jarda přináší do ČTK zcela unikátní zkušenost. Dobře zná agenturní řemeslo, protože v ČTK začínal. Současně má obrovské zkušenosti z digitálního světa a zná do detailu potřeby agenturních klientů,” řekl generální ředitel ČTK Jiří Majstr.
Kábele bude jeho přímým podřízeným a současně členem nejvyššího vedení společnosti. “Agentura naléhavě potřebuje zrychlit a zefektivnit inovace a produktový rozvoj, důkladněji sledovat trendy a zlepšit svou nabídku pro nemediální klienty,” dodal Majstr.
“Četka mě toho v mých novinářských začátcích spoustu naučila. Věřím, že bych jí to po nabytí zkušeností ve velké mediální skupině mohl vrátit. Těším se na to,” řekl Jaroslav Kábele.
Po absolvování Fakulty žurnalistiky UK začínal Kábele právě v ČTK v roce 1989 jako reportér. Po necelých čtyřech letech přestoupil do MF DNES a pracoval jako editor a vedoucí regionálního zpravodajství. Později stál u zrodu zpravodajského webu iDnes.cz, byl sedm let jeho prvním šéfredaktorem, poté ředitelem. Od roku 2013 byl ředitelem pro nové příležitosti a rozvoj, kde se zejména podílel na vyhledávání online akvizic pro mediální skupinu Mafra.
Kabele to be CTK’s head of strategy and development as of Oct
Prague, Sept 27 (CTK) – Jaroslav Kabele, 51, will be the Czech News Agency’s (CTK) new head of strategy and development as of October, CTK said in a press release today.
In 1989, Kabele started in CTK as a correspondent. In 1993, he left to work in Mlada fronta Dnes daily, later being editor-in-chief of iDnes news website for seven years. From 2013, he was the head of new opportunities and development, and contributed mainly to seeking online acquisitions for Mafra media group, CTK said.
Kabele will be in charge of CTK’s new service and product development, seeking opportunities in areas including the media market, and innovation management.
CTK urgently needs to speed up innovations and make them more effective, monitor trends more closely, and improve its portfolio for non-media clients, the agency’s director general Jiri Majstr said.
¨