Zpravodajství ČTK k druhému kolu prezidentských voleb v číslech

Máme za sebou rozhodující druhé kolo prezidentských voleb. Přinášíme krátké ohlédnutí a pár čísel. Od pátku do neděle jsme k volbám vydali na 150 headlinů, 13 fleší, na 280 zpráv, dvacítku profilů, asi 400 fotek a bezmála 40 audií. Jako první jsme díky prognóze mimo jiné vydali informaci o tom, jak volby dopadly. Média nás hodně citovala. Dvacet minut po naší fleši uznal kandidát Jiří Drahoš porážku. Rovněž během druhého kola prezidentských voleb jsme nabídli výborné analytické materiály a nejrůznější srovnávačky, u kterých se zúročila předvolební příprava. Rychle jsme přinesli bohaté ohlasy, nabídli jsme on-line přenos, který v pátek a v sobotu běžel na 16 zpravodajských webech. Vysílali jsme živě video z obou volebních štábů a z volebních místností, kde volili oba kandidáti. Vydali jsme 13 reportáží do Videobanky. Odběratelům jsme nabídli grafiky – statické a datové vizualizace.

“Děkuji za velký výkon při dlouhé předvolební kampani i během obou kol volebního zpravodajství v češtině i angličtině, v textu, fotu, audiu, videu, videostreamech, liveblozích, infografice i datových vizualizacích. Všechny typy zpravodajství byly nápadité, svižné, dobře zacílené, hutné i obsáhlé, prostě profesionální. Byla cítit dobrá příprava a dobré vedení zpravodajství po celou tu dlouhou dobu,” uvedl generální ředitel ČTK Jiří Majstr.

Máme za sebou rozhodující druhé kolo prezidentských voleb. Přinášíme krátké ohlédnutí a pár čísel. Od pátku do neděle jsme k volbám vydali na 150 headlinů, 13 fleší, na 280 zpráv, dvacítku profilů, asi 400 fotek a bezmála 40 audií. Jako první jsme díky prognóze mimo jiné vydali informaci o tom, jak volby dopadly. Média nás hodně citovala. Dvacet minut po naší fleši uznal kandidát Jiří Drahoš porážku. Rovněž během druhého kola prezidentských voleb jsme nabídli výborné analytické materiály a nejrůznější srovnávačky, u kterých se zúročila předvolební příprava. Rychle jsme přinesli bohaté ohlasy, nabídli jsme on-line přenos, který v pátek a v sobotu běžel na 16 zpravodajských webech. Vysílali jsme živě video z obou volebních štábů a z volebních místností, kde volili oba kandidáti. Vydali jsme 13 reportáží do Videobanky. Odběratelům jsme nabídli grafiky - statické a datové vizualizace. “Děkuji za velký výkon při dlouhé předvolební kampani i během obou kol volebního zpravodajství v češtině i angličtině, v textu, fotu, audiu, videu, videostreamech, liveblozích, infografice i datových vizualizacích. Všechny typy zpravodajství byly nápadité, svižné, dobře zacílené, hutné i obsáhlé, prostě profesionální. Byla cítit dobrá příprava a dobré vedení zpravodajství po celou tu dlouhou dobu,” uvedl generální ředitel ČTK Jiří Majstr.

Celou zprávu naleznete na (http://www.ctk.cz/novinky/) zde.